Protejeaza impotriva cancerului mamar, combate inflamatia, previne ridurile, intareste oasele, protejeaza ochii si asta nu e tot

Loading...
Loading...

Protejeaza impotriva cancerului mamar

A trai un stil de viata care reduce riscul de cancer este intelept.

Patrunjelul poate avea beneficii specifice de protectie impotriva cancerului de san.

„Acesta contine un compus chimic numit apigenin, care este cunoscut pentru a ajuta la inhibarea cresterii celulelor cancerului de san,” spune Amanda Capriglione RD, CDN.

„Unii oameni de stiinta cred ca apigeninul poate fi un posibil tratament non-toxic in viitor.”

Adauga o mana de patrunjel cu frunze plate la salate, sucuri naturale si supe pentru beneficii maxime.

Combate inflamatia

Este unul dintre cele mai tulburatoare simptome generale – inflamatia poate fi de fapt mortala.

Ajuta, deoarece este bogat in antioxidanti, cum ar fi vitamina C, A si E, care pot ajuta la calmarea inflamatiei.

„Acest lucru poate ajuta la reducerea riscului de artrita, o forma de inflamatie a articulatiilor,” spune Brunilda Nazario, MD.

Este, de asemenea, o excelenta sursa de flavonoizi, antioxidanti care ajuta la reducerea riscului de aparitie a multor boli cronice, inclusiv cancer, ateroscleroza, boala Alzheimer si boala Parkinson.

Face gatitul la gratar mai usor

„Consuma patrunjelul cu carne de pui, peste si friptura pentru a minimaliza efectele cauzatoare de cancer ale aminelor heterociclice,” spune Capriglione.

„Aminele heterociclice sunt produse atunci cand proteinele sunt gatite la temperaturi ridicate.”

Ea sugereaza sa faci un sos chimichurri amestecand patrunjel, usturoi proaspat, sare, piper, putin otet de cidru de mere sau de vin rosu si ulei de masline impreuna si sa adaugi la carnea gatita.

Previne liniile de expresie si ridurile

Consumul de patrunjel iti aduce beneficii tenului.

Planta este bogata in vitamina C, iar vitamina C produce colagen, ceea ce confera pielii structura si rezistenta.

„Colagenul ajuta la netezirea liniilor fine si a ridurilor,” spune Capriglione.

„Fa o salata bogata in vitamina C cu cateva verdeturi (inclusiv patrunjelul), bucati de portocala si asezonata cu o vinegreta cu lamaie.”

Loading...